Icoana anti-fumat, un concurent de temut pentru țigările electronice și plasturii cu nicotină


Acesta nu este un articol scris la insistența celor de la Times New Roman, nu că aș fi vreun amuzant sau ceva de ar insista ei să scriu.. Mă rog, deja începui prost. 

Astăzi mi-a fost dat să aud ceva extrem de uimitor și surprinzător. Icoana anti-fumat. Nu am văzut cum arată, dar am auzit o știre de senzație, iar poza de mai sus spune tot. Icoana anti-fumat te ajută să te lași fumat. What the....?

Uimitoarea treabă s-a întâmplat cam așa. Am venit de la serviciu, iar mama butona telecomanda de la TV. Erau niște știri pe Antena Stars, însă eu nu ascultam nebunia d-acolo, ci mă holbam la un titlu (vezi poza de mai sus). Apoi am auzit că într-o biserică din țărișoara noastră se află o icoană care te ajută să te lași de fumat dacă te rogi la ea. Pe lângă faptul că e o prostie, se pare că s-a inventat și o poveste cu Maica Domnului, cu o femeie care ar fi fost forțată de un preot și o măicuță să se roage la o astfel de icoană. Amuzant a fost interviul luat unui bătrânel care a spus că s-a dus să se roage, dar degeaba. Omul încă fumează.

Și acum... Ce naiba se întâmplă în țara asta? Introducem mai nou și icoane în funcție de vicii? Icoana pentru drogați, alcoolici unde e? Păi... Ce-nseamnă asta? Adaptați-vă! Poporul român e plin de fumători și alcoolici. Și după să cereți și voi, preoților, o mică sumă ca semn de mulțumire pentru bunul Dumnezeu că te-a ajutat să te lași de fumat/băut, că tu ești prea laș și nu ai voința necesară să o faci de unul singur. Și uite cum BOR mai face câte-un bănuț de pe urma prostiei tale incontestabile.

Am observat că românii își pun încrederea în credință pentru că și-au pierdut orice strop de încredere în ei, în puterile lor. Românii nu mai știu de ce sunt capabili, așa că apelează la forțe divine să le lumineze calea. Băi, te-ai născut să faci ceva în lumea asta. Nu te duce la Dumnezeu să-l rogi să facă el ceva pentru tine, doar pentru simplul fapt că ție îți e lene să ÎNCERCI să faci ceva pentru tine. 


Distribuie

Articole similare

Previous
Next Post »

5 comentarii

comentarii
Anonim
25 mai 2015 la 23:22 delete

Comandati acum si numai acum si puteti achizitiona 2 la pretul de numai 99,9 Ron :D

Încă există multă lume in tara asta care efectiv nu stiu in ce tară trăiesc,in ce an suntem sau cum se numeste limba pe care o vorbim.
Asta cu religia are multi adepti(vezi cand aduc moaste) asa ca era normal sa se gaseasca cineva naiv care sa-si puna speranta in icoana.

Răspunde
avatar
25 mai 2015 la 23:57 delete

Pai nici nu stiu ce reactie sa am la chestiile de genul. Eu am ales sa nu mai uit la televizor...asa speram sa se mai cearna informatiile, dar tot ajung si la celelalte cam prea usor...

Răspunde
avatar
27 mai 2015 la 20:28 delete

Ofertă de Rusalii! Cumpără una și primești și calendarul sfânt pe 2016. :))

Răspunde
avatar
27 mai 2015 la 20:29 delete

Eu categorisesc prostia asta ca pe o doză necesară de amuzant. Trebuie să râd, altfel aș avea o viață prea tristă...

Răspunde
avatar
Anonim
20 iulie 2015 la 16:36 delete

daca alte metode de renuntare la fumat nu au nicio sansa in fata tigarii electronice, in Romania, aceasta icoana ar putea fi un concurent serios :))

Răspunde
avatar