Reclama ANAF mă scoate din sărite

reclama ANAF

Privitul la TV nu mă definește, dar uneori când mă uit la câte ceva e imposibil să nu văd cel puțin o dată reclama ANAF. O reclamă care mă scoate din sărite, atacând cetățenii într-un mod subtil, adică: Din cauză că nu plătești taxele și impozitele, nu mai avem fonduri să plătim milioane de euro pe 1 kilometru de autostradă. Marș și plătește-ți impozitele! Uite, școala asta e făcută din taxele și impozitele tale, dar ar putea fi mai multe dacă ți-ai plăti dracu' impozitele la stat!

Am observat că ăștia care ne conduc, în loc să își asume responsabilitatea, să-și recunoască vina pentru eșecul creat, ei dau vina pe noi, că din cauza noastră țara e pe ducă, din cauză că întârziem sau nu plătim taxele și impozitele. Și să nu menționez că multe din taxele și impozitele astea sunt absolut aberante, scumpe, încât nu mă miră că unii nu-și permit să le achite la timp. 

Să revenim la reclama ANAF. Mă scoate din sărite!!!!!! Noi degeaba plătim taxe și impozite dacă banii ăștia nu sunt administrați așa cum trebuie. La spitale, la primării, aici și acolo există câte un idiot sau un grup de idioți care își bat joc de banii noștri. Dacă banii erau administrați așa cum trebuia, țara o ducea mai bine. Spitalele erau demne de norme europene. Aveam autostrăzi, aveam aia și ailaltă. Dar nu, ANAF merge pe banii noștri la Vama Veche să închidă fiecare afacere pentru un rahat de eroare de 1, 2, 3 lei, timp în care cele mai mari jigodii din politică fură milioane de euro pe secundă. N-am nimic cu angajații ANAF. Ăștia-s pioni, au sarcini primite de la ăștia mari. Dacă ei nu își fac treaba, își pierd pâinea. 

Dar de ce să impozitezi bacșișul? De ce? Nu știi de unde să-mi mai iei bani? Nu e de ajuns cât plătesc la stat, mai ales că plătesc degeaba? Plătesc impozite să dau cu mașina în gropi. Am asigurare de sănătate, dar atunci când răcesc trebuie să scot bani TOT de la mine din buzunar. În schimb, promovăm lăcașele de cult. Lasă, domne! Du-te la Dumnezeu și roagă-te și-ți va da un medicament miraculos. Gratuit, dar hai și donează 1 leu pentru căsuța Domnului! Be humble, you stupid!

Știu că am deviat puțin de la chestia cu reclama ANAF, dar din cauza ei am scris toate nemulțumirile mele. Mno, acum aștept părerea voastră despre tot circul făcut de ANAF în ultima perioadă, dar dacă nu ați văzut reclama, vă recomand s-o faceți. Vă va face să vă simțiți prost că nu v-ați plătit taxele și impozitele... Din cauza voastră nu avem autostrăzi, spitale. Dar ce contează? Avem biserici la orice pas. Iresponsabililor!

Distribuie

Articole similare

Previous
Next Post »

3 comentarii

comentarii
10 mai 2015 la 16:06 delete

Până acum nu am văzut reclama asta. O scârboșenie fără margini. să ia taxele și de la țigani și de la BOR și să vezi atunci cum crește PIB-ul. Până atunci, să ne lase în pace pe noi ăștia care ne dăm de ceasul morții că n-avem mâine de-o pâine, că am plătit taxe, impozite și facturi la timp.

Răspunde
avatar
10 mai 2015 la 16:07 delete

Eu am văzut-o de prea multe ori. Mi s-a luat... :|

Răspunde
avatar
Anonim
11 mai 2015 la 20:52 delete

Mai Eddie pai de unde sa recupereze ei banii de pe scaderea TVA-ului ?
Nu ma pasioneaza politica dar nu trebuie sa fii expert sa iti dai seama ca in tara asta totul merge prost si nu se merita sa mai stai aici.
Nu esti singuru pe care il enerveaza reclama...

Răspunde
avatar