Tehnologia, cel mai bun prieten al meu


Copilaria este cea mai importanta parte din viata noastra. Probabil foarte multi dintre noi am prins copilaria unde tehnologia nu era asa in voga, insa cu totii am prins gustul tehnologiei odata si odata. Eu de exemplu, am avut prima mea intalnire cu tehnologia cu un NOKIA 1100. Acest NOKIA este telefonul care mi-a marcat copilaria. Am purat prima mea conversatie cu prietenii, am prins gustul jocurilor si am ascultat primele melodii polifonice din viata mea.

Tehnologia a evoluat enorm de atunci. Acum apelam la service calculatoare pentru o simpla depanare pentru PC-uri sau la reparatii laptopuri pentru sectiunea mai portabila. Foarte multi din gasca mea prindeau un joc din an in Paste, iar atunci cand prindeam, se desfasura o intreaga competitie de FIFA 2002. In cazul in care jocul FIFA nu era disponibil, ne jucam pe acea consola mai old school unde trebuia sa impuscam rate printr-un joystick mai interesant.
Inca mai am o copie dupa acea consola undeva prin pod care, cel mai probabil, asteapta sa fie din nou pusa in functiune. Zilele acestea va vedea lumina zilei. Sunt curios daca va functiona din prima…

Distribuie

Articole similare

Previous
Next Post »