Zilele Severinului 2015 - 2 motive care mă fac să stau acasă


Între 24 și 26 Aprilie sunt Zilele Severinului. Deși blogul e destinat tuturor, articolul ăsta e mai mult destinat cetățenilor orașului, pentru că voi expune 2 motive care mă determină să NU fiu prezent la o astfel de sărbătoare. Cu ocazia asta vor vedea și ceilalți din țară cât de nașpa stau lucrurile în orașul meu. Unii din Severin poate își mai aduc aminte anul trecut de un articol acid scris la adresa organizatorilor. Ăla am fost eu. Acum sunt tot eu, doar că adresa blogului diferă. Da, dragi organizatori! Nici anul ăsta nu scăpați de gura mea! (*evil laugh*)

1. Aceiași artiști
Primul motiv pentru care nu văd de ce aș fi prezent e muzica. În fiecare an vedem, în mare parte, aceiași artiști. Atât pe partea de muzică populară, cât și pe partea de muzică ușoară. Anul ăsta e la fel, să zic.. 90% în comparație cu anul trecut. La partea cu muzică populară vor fi mulți artiști, deci nu voi sta să-i scriu pe toți, dar pe partea de muzică ușoară, cele mai cunoscute trupe/artiști care vor fi prezente sunt: Voltaj, Delia, Cargo și Holograf. Restul locale, dar la fel ca anul trecut. Și acum, observați o chestie enervantă? Holograaaaf! Nu, nu am nimic cu trupa, ci cu organizatorii, pentru că de ani și ani ei sunt nelipsiți. Sincer, membri trupei Holograf ar trebui să primească cetățenie de onoare din partea primăriei. Mă, e așa greu să dai un search pe Google să cauți niște trupe din țară sau din străinătate care-s la început de drum, dar care au un talent de a încânta publicul și nici nu cer mult, că deh.. sunt la început de drum? E greu, domne! E greu! De ce să căutăm ceva nou, când organizatorii au deja în agenda de telefon la 'speed-dial' (apelare rapidă) numărul lui Dan Bitman de la Holograf. Nu e mai ușor? 

2. Locații prost alese
De câțiva ani încoace, locațiile alese sunt tâmpite rău de tot, dar am să vorbesc de cele două mari locații unde e marea aglomerație. Prima e în parcarea hypermarket-ului Carrefour. Acolo e muzica ușoară, acolo e și parcul de distracții și parcă tarabe de halit mici și băut bere. Ce mă enervează e că accesul mașinilor e permis, iar în ultima zi de sărbătoare, când e focul de artificii, încearcă să ieși și să te duci să le și vezi ca tot omul. Nu poți!!! E ambuteiaj de zile mari. Da, iar tâmpitul de prezentator de pe scenă te anunță cu 1 minut înainte de focul de artificii că se dau la mama dracu (așa am pățit acum vreo 4 ani, parcă).. iar tu ai de mers vreo 2-3 kilometri până acolo... Adică nu e ca și cum ai trece strada, totuși... Și să nu uit faptul că anul trecut am așteptat 2 ore după focul de artificii, că jandarmii spuneau la 22:30, dar în realitate.. la ora 1 mă trezisem din somn... Erau focurile de artificii. 

A 2-a mare locație e pe strada I.C. Brătianu. O stradă intens circulată, dar autoritățile au decis să o închidă și să permită artiștilor de muzică populară să încânte auzul atât celor vii, cât și celor morți, pentru că da.. e și un cimitir acolo. Acolo e cea mai nebună locație. E plin de lume, de tineret, de pensionari, de tarabe cu fel și fel de porcării. Îmi aduc aminte o tarabă de anul trecut cu clătite umplute cu cremă de Kaufland. Preț? 10  lei bucata. Să mori tu? Adică mai pui și borcanul cu ciocolată de la Kaufland să-l văd, iar tu îmi ceri 10 lei?? Du-te de aici! Apoi sunt comercianți cu mezeluri.. mai scumpe decât la magazinele de specialitate deschise de luni până vineri. După sunt ăștia cu jucării care-și au locul, că deh... e un prilej perfect ca părinții să-și bucure copiii cu câte-o jucărie.

Da, am scris două motive.. Să nu mai zic de lipsa WC-urilor publice, cum oamenii își fac nevoile prin scările blocurilor de prin zonă, prin boscheți... Cum toți trecătorii se afumă atât de rău încât ai impresia că Severinul e oraș de țigani... Cum riști să te îmbolnăvești de la mâncare prăjită în ulei folosit la 15 serii de gătit... Să continui? Nu... Mă opresc aici, aștept o minune IMPOSIBILĂ luna viitoare. Apoi... continui și eu tradiția de a scrie un articol despre cum a fost, pentru că da.. nu voi lipsi.. Adică na, voi fi prezent, dar nu mult, ci suficient cât să-mi fac o părere la fel ca anul trecut... 


Distribuie

Articole similare

Previous
Next Post »

13 comentarii

comentarii
Anonim
28 martie 2015 la 12:32 delete

Sunt de acord perfect ! Mi se pare o porcarie , nu este nimic frumos ! Bani aruncati pe fereastra ! A fost pe pagina de facebook un sondaj , pe cine vrem sa ne incante urechile ,dar nu s a respectat ! Sunt foarte duparata pe Gherghe !

Răspunde
avatar
28 martie 2015 la 12:36 delete

Vă contrazic cu privire la originea sondajului. Acela nu a fost deschis de către organizatori, ci de un prieten de-al meu, administrator la pagina "Mehedintiul Meu".

Organizatorii nu au tupeul să ia contact online cu oamenii.

Prietenul a făcut sondajul cu același interes ca și dumneavoastră, că poate organizatorii vor vedea și vor lua cumva în considerare cele spuse, dar nu. Eu o să continui să îi critic de acum încolo... până vor fi iritați și vor asculta vocea cetățenilor.

Răspunde
avatar
Anonim
28 martie 2015 la 16:13 delete

Ai dreptate..Oare edilul o fi citit articolul tau? Cred ca ar trebui sa faca cava cu cap ,sa respecte si doleantele severinenilor... Felicitari pt. articol!

Răspunde
avatar
28 martie 2015 la 16:16 delete

Mulțumesc! Nu știu dacă o fi citit, dar ar fi bine să o facă. Dacă nu el, măcar de-ai lui.

Răspunde
avatar
28 martie 2015 la 22:48 delete

Poftim?? Fii mai explicit, te rog! :)

Răspunde
avatar
Anonim
8 aprilie 2015 la 03:21 delete

Frate ..nici nu ști câtă dreptate ai !! Dar degeaba dacă "cei de sus" nu fac nimic in legătură cu asta ... :)

Răspunde
avatar
Anonim
8 aprilie 2015 la 11:22 delete

A fost foarte explicit anonimul de mai sus. Cauta in DEX si o sa-ti fie clar.

Răspunde
avatar
8 aprilie 2015 la 11:27 delete

Să caut în DEX ce? Ori ești vreun șmecher, ori încerci să fii vreun amuzant, lucru pe care nu l-ai reușit. Hai să zic și eu ketchup cu muștar. Înțelegi ceva concret?

Răspunde
avatar
Anonim
18 aprilie 2015 la 14:15 delete

Ma intreb unde oare este bariera lingvistica? O bariera atat de puternica incat sa te faca sa iti dai arama pe fata si sa te comporti ca un ordinar . Te-ai incurcat la semnul = (egal), oare ? Pai, sa iti explic: in contextul acesta, semnul "egal" inseamna, ai ghicit, "inseamna". Deci, propozitia (cu semnul "egal" transpus din grafic in vocabula) are urmatoarea forma: "Locatie inseamna chirie". Uitandu-ma, din nou, in DEX (Dictionarul Explicativ al Limbii Romane) constat faptul ca aceasta afirmatie este corecta, contrazicand utilizarea ta, (in textul de mai sus in repetate randuri) a cuvantului "locatie" cu un sens diferit de cel acceptat de dictionar. (un englezism fortat in limba prin uzanta de catre parveniti , de cei care simt nevoia primordiala de a fi "cool", si de oile care perpetueaza o greseala). Sper ca am fost destul de... explicit.

Răspunde
avatar
18 aprilie 2015 la 15:18 delete

Vaiii! :)) Te simți bine, omule? Scuză-mă că nu am stat să dezleg misterul comentariului 'locatie=chirie'. Ești de tot râsul dacă tu ai avut impresia că eu nu am înțeles ce vrea să zică anonimul respectiv. Am înțeles, pentru că fiecare comerciant plătește chirie, bla bla. Dar unde voia să ajungă cu asta??? De asta i-am cerut să fie mai explicit, înțelegi tu???

Comportamentul tău e chiar de neînțeles. Crede-mă! Observ în comentariul tău că stai să-mi explici și ce înseamnă DEX. Deci ești și amuzant în viața de zi cu zi. Și n-ai pic de bun simț, deoarece ajungi să mă faci ordinar și parvenit. Nu cred că am mâncat din aceeași farfurie, să fim serioși. Un minim de respect! :)

Și îmi dau arama pentru că am dreptul să fiu cum vreau. Nu adopt un comportament preferențial. :)

Încă râd la faza aia cu englezismul forțat legat de cuvântul locație. Psihologic ești slab, dacă ai tras concluzia că e cool să spun un cuvânt pur românesc, adică locație. Sau na.. ce ai vrut tu să demonstrezi cu cunoștințele tale în ale limbii române. Stai în banca ta!

Răspunde
avatar
19 aprilie 2015 la 23:18 delete

@Anonim

1. Când închei o propoziție, pui punct. Nu spațiu, iar mai apoi punct.
2. Mai taie din virgule.

Sper că am fost destul de .... .. . . . .explicit .

Răspunde
avatar
Anonim
26 aprilie 2015 la 12:51 delete

Mama, ce se cearta astia si n-are niciunul dreptate pe de-a-ntregul. Va completati!:))

Răspunde
avatar