Back to blogging


De mai bine de câteva luni nu am mai scris nimic pe blogul ăsta. Acum câteva zile mi-a venit o poftă de blogăreală... ceva de nedescris. Și iată-mă aici... din nou, dar diferit.

Cum adică diferit? Foarte simplu! Aici va fi doar blogăreală, nimic mai mult. Voi scrie ce gândesc, ce vreau, când vreau. Nu găsiți reclame, link-uri afiliate, advertoriale și alți draci bălțați. Scopul blogului acesta e să scriu ce am în minte, apoi să socializez cu oamenii care mă citesc și care mă vor citi. E foarte simplu.

Consider că e o pierdere de timp să te lupți ca Tarzan să scoți niște lei dintr-un blog. În plus, în România... blogul nu e o sursă solidă de a câștiga bani. E foarte slab la noi. Advertiserii sunt absolut slabi, advertoriale peste advertoriale, același rahat găsit pe nșpe mii de bloguri, promovând un produs pe care nu l-ai testat. Been there, done that. It sucks!

În viața mea offline am un loc de muncă stabil, normă întreagă. Și sunt foarte fericit cu job-ul pe care îl am. Mă consider foarte norocos. De asta nu vreau să mă strofoc să scot ceva dintr-un blog. Investești timp, iar rezultatele apar târziu, uneori prea târziu. 

Aaa, da. Și să nu uit să menționez că cine vrea să fie la curent cu activitatea mea în afara blogului, o poate face urmârindu-mă pe profilul personal de Facebook, Twitter sau Google+. Nu am pagină de "laicuri". Eu cred că e inutil să faci o pagină de Facebook pentru o persoană. Nu sunt vedetă, deci... Rămân clasic. Just.. hit that follow button, will ya?


Distribuie

Articole similare

Previous
Next Post »