Lumea tehnologiei


Acum câteva zile am anunțat pe profilul personal de Facebook că voi deschide o nouă secțiune pe blog, secțiune dedicată tehnologiei. Având o experiență suficientă, zic eu, pentru a-mi da cu părerea în materie de tehnologie, pentru a testa și evalua terminale, fie ele smartphone-uri, tablete sau alte dispozitive inteligente, am decis să fac asta pe blogul personal. Astfel, blogul va avea mai multe articole legate de știri din tehnologie, păreri personale, recenzii la produse, recomandări și multe, multe altele.

Mai sus, în imaginea respectivă faceți cunoștință cu Xiaomi Redmi Note 2, un terminal foarte accesibil cu specificații surprinzătoare (pe bune). Astăzi l-am primit la teste de la QuickMobile.ro, cărora țin să le mulțumesc cu această ocazie. 

Nu mă mai lungesc și vă anunț că în câteva zile vă servesc cu primul review la smartphone-ul de mai sus, urmând multe, multe altele pe viitor. Dacă aveți întrebări, simțiți-vă liberi să le postați mai jos. 


Distribuie

Articole similare

Previous
Next Post »